جمعه
1403/01/10
مرکز فروش 03154750439

چگونه با چیدمان اصولی مبلمان و فرش ، دکوراسیونی زیباتر داشته باشیم (قسمت دوم )


 

 

 

چه نوع فرش ، در چه سایزی برای کجا مناسب است ؟! ( قسمت دوم )

 

  • سایزبندی مناسب فرش اتاق خواب :

    اتاق خواب ها به دو دسته اتاق خواب اصلی که عمومأ برای زن و شوهر بوده و اتاق بچه که برای برای کودک یا نوزاد می باشد تقسیم می شود ، که انتخاب سایز فرش نیز در این دو دسته اتاق خواب نیز متفاوت می باشد.

    در صورتی که شما قصد خرید فرش اتاق خواب در طرح های مختلفی را پیدا کرده اید بدون شک برای شما یک مکان برای خرید فرش اتاق خواب با قیمت ارزان و طرح های متنوع مناسب خواهد بود.

     

  1. اتاق خواب اصلی :

    برای انتخاب و خرید فرش مناسب برای اتاق خواب اصلی ، فرش باید از سمت جلوی پاتختی آغاز شده و فرش حداقل تا پنجاه سانتی متر تا خارج از تخت ادامه پیدا کند که شما می توانید با توجه به اندازه تختی که دارید فرش مناسب را برای اتاق خواب اصلی منزلتان انتخاب نمایید.

     

  • سایزبندی مناسب برای اتاق خواب کودک :

    برای انتخاب و خرید فرش اتاق خواب نوزاد با سایزبندی مناسب بهتر است که از یک فرش کوچک گرد استفاده شود و قرار دادن فرش نیز به گونه ای باشد که فرش یک نقطه اصلی را در اتاق ایجاد نماید و چیدمان وسایلی مانند تخت و کمد در کنار آن باشد.

     

  1. فرش اتاق خواب کودک :

    بدون شک باید  فرش دارای طرح های کودکانه باشد و همچنین باید بافت آن بدون حساسیت بوده

    تا به کودک شما ضرری رسانده نشود.

    فرش های کودک باید طراحی شلوغی داشته باشند که زود کثیف نشوند و نیاز به شستوشوی زیادی نیز نداشته باشند.

     

  • سایزبندی فرش مناسب برای اتاق غذاخوری :

در انتخاب فرش مناسب در اتاق غذا خوری باید این نکته مهم را در نظر داشته باشیم که میز و همچنین صندلی باید به گونه ای بر روی فرش قرار داده بشود که دارای فضای مناسب و کافی ای برای هنگام نشستن بر روی صندلی که از داخل میز خارج خواهد شد باشد. برای راحتر کردن این موضوع و انتخاب سایز مناسب فرش برای اتاق غذا خوری شما می توانید صندلی ها را داخل میز قرار داده و فرشی که دارای سایز حداقل پنجاه سانتی متر بیشتر از پیرامون پایه های عقبی صندلی های غذا خوریتان باشد را انتخاب کرده و خریداری فرش مورد نظرتان را انجام دهید.

 

سایر مطالب

مطلب قبلی   ـــــــــــــ   مطلب بعدی

 

مطالب مرتبط  :

 

بخش اول

رنگ در جذابیت دکوراسیون

نکاتی که دکوراسیون را جذاب می کند


 

ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب