جمعه
1403/01/10
مرکز فروش 03154750439

امروزه فرش ماشيني کاشان به دليل کيفيت و تنوع که در نقشه و طرح هاي خود استفاده ميکند انتخاب اول در انتخاب فرش ماشيني مي باشد ...


 


چرا فرش کاشان را انتخاب کنیم ؟

 

پول‌نيوز - امروزه فرش ماشيني کاشان به دليل کيفيت و تنوع که در نقشه و طرح هاي خود استفاده ميکند انتخاب اول در انتخاب فرش ماشيني مي باشد . يکي ديگر از دلايلي که فرش کاشان را به عنوان انتخاب اول براي خريد فرش مطرح مي سازد جنس نخ و قيمت مناسب آن و نيز دسترسي آسان به محصولات است .

توليدات فرش کاشان از ويژگي هاي فرش ماشيني کاشان مي توان به داشتن سابقه چهل ساله آن، نخستين بودن در توليد و عرضه فرش و همچنين کيفيت و قيمت فرش کاشان اشاره داشت. همچنين در ادامه بايد اشاره داشت که بيش از نيمي از فرش هاي کاشان به فرش هاي ماشيني تخصيص يافته و فرش کاشان سهميه هشتاد درصدي در فرش هاي ماشيني کشور مي باشد. شهرستان کاشان داراي بيشتر از هفتصد واحد براي توليد فرش بوده و عرضه کننده فرش ماشيني با بهترين کيفيت و قيمت و جنس در ابعاد مختلف مي باشد. کارخانجات فرش کاشان انواع فرش ها را در شانه و تراکم هاي مختلف بافت مي کنند. يکي از فرش هايي که درخواست زيادي از طرف مصرف کنندگان داشته است فرش 1200شانه مي باشد که تراکم آن ها 3600 است. با توجه به اينکه فرش هاي 1200 شانه از حجم نخ بيشتري در بافت آنها استفاده مي شود بنابراين بسيار لطيف مي باشد و همچنين نسبت به ساير فرش ها ريز بافت تر مي باشد.از ديگر توليدات کارخانه فرش کاشان ، فرش هاي 1000 شانه و 700 شانه مي باشد . لازم به ذکر است که هرچه شانه و تراکم فرش پايين تر مي آيد ضخامت فرش بيشتر مي شود.تراکم فرش هاي 1000 شانه، 3000 مي باشد و تراکم فرش 700 شانه، 2550 است.


سایر مطالب

مطلب قبلی   ـــــــــــــ   مطلب بعدی



 

ثبت دیدگاه شما راجع به این مطلب